S’inicia a la Biblioteca l’Alzina el cicle de xerrades divulgatives “Clàssica amb l’orquestra” de l’Orquestra Simfònica del Vallès
#Cultura
22/10/2025
Les xerrades, a càrrec de l’ historiador de l’art i musicògraf Albert Ferrer Flamarich, estan vinculades al programa de concerts “Simfònics al Palau” de l’Orquestra Simfònica del Vallès d’aquesta temporada.
A la primera sessió d’ahir [21 d’octubre], l’Albert Ferrer Flamarich, va oferir una classe magistral, amenitzada amb fragments musicals, sobre l’obra del Manuel de Falla “El sombrero de tres picos” i la confluència de gèneres (música, dansa, teatre, literatura, pintura) i moviments artístics de principis del segle XX.
El cicle seguirà, els següents dimarts, però a les 18.30 h. a l’Auditori Lluís Ventura de la Biblioteca l’Alzina (Av. Nostra Senyora de Montserrat, 30, amb aquest programa inicial:
- 18 DE NOVEMBRE 2025. Missa Solemnis de Beethoven.
- 16 DE DESEMBRE 2025. Festival de valsos.
- 20 DE GENER 2026. Shéhérazade de Rimsky-Korsakov.
- 17 DE FEBRER 2026. Simfonia núm. 5 de Beethoven.
- 17 DE MARÇ 2026. Bandes Sonores Musicals de pel·lícula
- 21 D’ABRIL 2026. Rachmàninov, Stravinski i Txaikovski
- 19 DE MAIG 2026. Els planetes de Holst
Comparteix aquest contingut


