Anunci aprovació modificacions a les bases del concurs oposició lliure d’una plaça d’inspector/a Interí/na de la Policia
Descripció
Aquí trobareu els anuncis del BOPB i DOGC aprovant resolució d'alcaldia de modificacions a les bases del procés de selecció per torn lliure i mitjançant concurs oposició, d’una plaça de l’Escala de Serveis Especials, classe Policia Local, Inspector/a en interinatge, Grup A, Subgrup A2, i dotada amb la retribució que correspon amb la relació de llocs de treball i la legislació. La durada de la interinitat serà fins a la cobertura legal de la placa pel procediment legalment establert i fins a un màxim de 3 anys.
El període de presentació de les noves sol·licituds:
. Del dia 3 al 14 de febrer de 2025
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
- Model de sol·licitud normalitzada
- Currículum Vitae
- Certificat de català nivell C1
- Certificat de Vida Laboral
- Justificant del pagament de la taxa 20 € -A2- (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. El número de compte és SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés).
Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf
La sol·licitud telemàtica l’heu de formalitzar a través de la seu electrònica de l'Ajuntament www.palauplegamans.cat
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
TOTA LA INFORMACIÓ RESPECTE EL PROCÉS SELECTIU LA PODEU TROBAR A: https://www.palauplegamans.cat/aju-oferta-publica/pld70/inspector-a-cap-de-la-policia-local?op=preview
Data pub. oficial
3 de febrer de 2025
Comparteix aquest contingut
- Inspector/a Cap de la Policia Local (2024)