Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de participació al concurs de comparses de la Rua de Carnaval

#Associació, Participació i Govern Obert
#Educació i Cultura

Descripció

Participar al concurs de comparses de la Rua de Carnaval que organitza cada any l'Ajuntament.

Consulta aquí les Bases del concurs de comparses.

Consulta aquí la publicació al BOPB

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Cultura i Festes

Classificació temàtica

Festes Populars

Qui el pot demanar

Representants d’entitats o empreses que vulguin conformar una comparsa d’un mínim de 7 persones.

Persones físiques que vulguin participar amb un mínim de 7 persones.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

No oblidis adjuntar el document Inscripció a la Rua de Carnestoltes

 


Presencial

Observacions

La tramitació presencial de la sol·licitud de participació a la rua de carnaval, està habilitada únicament per a les persones físiques, en cap cas podran tramitar telemàticament la seva sol·licitud, ni les entitats ni les empreses.

Període de l'any en que es pot demanar

Entre el 25 de gener i el 8 de febrer de 2024

Termini de la sol·licitud

Segons indiquen les bases

Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • Fitxa d'inscripció en la que es farà constar el nom de la comparsa, el nombre de components (adults i nens), persona responsable, telèfon, mitjà de transport (a peu o en vehicle motoritzat, música, etc...). Consultar les bases.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Inscripció a la Rua de Carnestoltes


Normativa


Termini de resolució

Després de la rua en la que participen totes les comparses inscrites, el jurat fa públics els premis. 

 


Silenci administratiu

No opera

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques)

Altra informació d'interès

Consultar les Bases del concurs de comparses.

NOTA IMPORTANT: Els premis del concurs es gestionen seguint lOrdenança general de subvencions i les bases reguladores de les subvencions a entitats sense afany de lucre de l’Ajuntament.  

En cas d’entitats i d’empreses, es revisarà l’estat del deute amb l’administració. En cas de persones físiques, es considerarà beneficiària del premi a la persona qui actuï com a representant de la comparsa, revisant l’estat del deute amb l'administració d'aquesta persona. El pagament del premi es farà mitjançant transferència bancària. Per tramitar-lo es requerirà el Certificat de titularitat bancaria emès per la banca electrònica. 

 

PREMIS:

Premi a la originalitat: 300€
Premi al millor vestuari: 300€
Premi a la millor coreografia: 300€
Premi a la simpatia amb el públic: 300€
Premi a la millor carrossa: 300€


Informació actualitzada el dia 22/01/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?