Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa Web offContacte offCanvi font off
dilluns, 27 de setembre

L’Ajuntament implanta un nou servei de comunicació d’incidències a la via pública a través de WhatsApp

27 de gener de 2020



Els veïns i veïnes podran informar fàcilment de desperfectes que detectin als carrers i a l’espai públic des del seu telèfon mòbil

 

Per tal de proporcionar un sistema ràpid i eficient de la gestió d’incidències a la via pública que puguin haver-hi al municipi, l’Ajuntament ha obert una nova línia de WhatsApp que permet a la ciutadania informar immediatament a través del seu telèfon mòbil.

 

El telèfon 674 74 06 00 és converteix en una nova via de comunicació habilitada perquè els veïns i veïnes puguin:

  • Donar part de desperfectes que es detectin al carrer.
  • Enviar la localització de la incidència.
  • Enviar una breu descripció dels desperfectes.
  • Enviar fotografies.

Contacte directe amb la ciutadania

L’alcalde, Oriol Lozano, ha assenyalat que “des del govern municipal volem facilitar, amb aquesta nova eina, la comunicació amb l’Ajuntament sobre incidències als carrers de la vila i oferir, a la vegada, una gestió més propera i transparent”.

 

Les dades enviades seran processades pel personal del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) que rebrà totes les comunicacions i les registrarà. L’usuari o usuària rebrà un SMS al seu telèfon particular amb el número de registre de la seva incidència per consultar-ne l’evolució.

 

La ciutadania pot transmetre aquests missatges durant les 24 hores dels 365 dies de l'any. Cal destacar però, que les incidències seran ateses pels serveis tècnics de dilluns a divendres, de 8h a 15h. Els avisos seran traslladats als Serveis Tècnics de l’Ajuntament, encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d’avaluar-ne el grau d’urgència en l’actuació.

 

La regidora de Comunicació, Eva Soler, diu que “a més de facilitar la comunicació entre la ciutadania i l’Ajuntament, amb aquest nou servei, fem partícips als veïns i veïnes del manteniment de l’espai públic, i els permetem col·laborar en la seva millora”.

 

Pel que fa a altre tipus de queixes o suggeriments, es pot continuar fent de forma telemàtica, a través del formulari de la seu electrònica, o presencialment a les Oficines d’Assistència en Matèria de Registres (OAMR) a l’edifici de l’Ajuntament (Plaça de la Vila 1, en horari d’oficina de 9 a 14 h. Telèfon 93 864 80 56).

 

En cas que la incidència sigui molt urgent, s’ha de comunicar directament a la Policia Local telefònicament al número 93 864 96 96.

 

Consulta el vídeo de la campanya informativa del nou servei d'incidències per WhatsApp a la via pública en aquest enllaç: Campanya Whatsapp.


Imatges relacionades

  • Servei incidències whatsApp

    Servei incidències whatsApp

  • Servei d'incidències whatsApp

    Servei d'incidències whatsApp

  • Servei incidències whatsApp

    Servei incidències whatsApp

Enllaços relacionats