Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Bases del concurs oposició per al nomenament temporal d’un funcionari que faci les funcions de Sotscap de la Policia Local

#Oferta pública d'ocupació

Descripció

Aquí trobareu les bases del concurs oposició per al nomenament temporal d’un funcionari que faci les funcions de sotscap de la policia local, mentre duri el reordenament temporal de les funcions de l’actual inspector cap de la policia local.

 

El període de presentació de sol·licituds:

. Del dia 27 de novembre al 3 de desembre de 2020.

 

Les sol·licituds i documents annexes s’hauran de presentar, preferentment, mitjançant el tràmit electrònic habilitat a l’efecte, al web de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans:

  • Amb un certificat digital reconegut o qualificat (és a dir, DNI electrònic, T-CAT, idCAT, certificat de la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre, etc.).
  • Amb IDCat/Mòbil: Un sistema d'identificació i signatura que es basa en l'enviament d'un codi per SMS al telèfon mòbil. Per obtenir l'IDCat/Mòbil: www.idcatmobil.cat

 Les sol·licituds s’han d’adreçar a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, mitjançant el model normalitzat (instancia genèrica) i han d’estar signades per la persona aspirant.

 

Els/les aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s’exigeixen a la base quarta.

 

Documents que cal aportar juntament amb la sol·licitud per participar en el procés de selecció:

  1. Currículum vitae
  2. La documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin en la fase de concurs (no cal els originals). Els mèrits insuficientment justificats no seran valorats ni tampoc els que no s’hagin al·legat o presentat juntament amb la instància de sol·licitud per prendre part en les proves selectives.

En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:

http://www.palauplegamans.cat/pl17/actualitat/noticies/id3574/palau-solita-i-plegamans-posa-en-marxa-un-servei-d-assistencia-per-ajudar-la-ciutadania-a-realitzar-tramits-online-amb-l-ajuntament.htm

 

Excepcionalment, la documentació pot ser presentada de forma presencial a l'Ajuntament, Oficina d'Atenció en Matèria de Registres (OAMR), ubicada a la Casa Consistorial, Pl. de la Vila, 1. Per procedir d’aquesta manera i fer el tràmit personal, haureu de trucar a l’Ajuntament 938.648.056 i demanar cita prèvia (de 8 a 15 hores).

 

Data pub. oficial

26 de novembre de 2020

Comparteix aquest contingut