Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Comunicació de crema

#Ciutat i Via Pública
#Llicències, permisos i comunicacions
#Protecció i Seguretat Ciutadana
#Salut i Medi Ambient

Descripció

 

És un procediment administratiu a través del qual, durant el període comprès entre el 16 d’octubre i el 14 de març, es comunica la realització de crema.

 

Formulari de sol·licitud cal adreçar-lo a l’Ajuntament, que el trametrà a l'oficina comarcal del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

 

També es pot realitzar el tràmit per internet, directament a la web de la Generalitat de Catalunya: Autorització o comunicació per a la realització d'activitats amb risc d'incendi forestal. gencat.cat

 

Organisme competent / responsable

Generalitat de Catalunya

Àrea tramitadora

Medi Natural i Gestió Ambiental

Classificació temàtica

Medi Ambient

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària

 Tramitar
 
 

Telèfon

Telèfon

Departament de Medi Ambient: 93 864 80 56

Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 10:00 h a 13:00 h


Presencial

Observacions

Cal presentar la documentació al registre de l'Ajuntament

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores

 


Període de l'any en que es pot demanar

Entre el 16 d’octubre i el 14 de març

Termini de la sol·licitud

En qualsevol moment entre el 16 d’octubre i el 14 de març abans de la realització del foc.

Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

Formulari de comunicació crema 

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Formulari de comunicació de crema


Normativa

  • Decret 64/1995, de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis forestals.
  • Ordre MAB/62/2003, de 13 de febrer, per la qual es despleguen les mesures preventives que estableix el Decret 64/1995, de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis forestals.
  • BAN municipal sobre prevenció d'incendis forestals.

Termini de resolució

No hi ha resposta al tràmit.


Vies de reclamació

Les ordinàries al procediment adminsitratiu.

Informació actualitzada el dia 20/01/2023

Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?