Ús d'equipaments municipals per activitats esportives
Descripció
Iniciar els tràmits que siguin necessaris per a que l'ajuntament valori la possibilitat d'acceptar o no la sol·licitud d'utilització d'alguna de les instal·lacions esportives municipals (com ara el poliesportiu de Can Cortés, el camp de futbol, pavelló Maria Víctor, pistes municipals de petanca, i instal·lacions esportives municipals Can Falguera) o bé l'habilitació d'altres espais públics del municipi, per a la realització d'activitats esportives.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Esports
Classificació temàtica
Activitats
Qui el pot demanar
Qualsevol persona i/o entitat jurídica.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
Per obtenir més informació
Telèfon
93 864 41 77
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà. També per correu ordinari.
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9.00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
Amb antelació suficient a l'utilització dels espais o dels materials o segons el reglament d'ús de la instal·lació corresponent.
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic, tret dels indicats pel propi ajuntament, en cada cas.
Preu / Taxa
La taxa que estableix l'ordenança municipal vigent
Segons ordenança fiscal. num. 19
Documentació a aportar
- Segons indiqui el reglament d'ús d'equipaments municipals
|
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Ordenança fiscal num. 19
- Nomativa vigent en matèria esportiva
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Termini de resolució
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Notificació per escrit a l'interessat notificant-li si se li ha concedeix o no la utilització de la instal·lació sol·licitada. En cas que li hagi estat concedida, i en el cas que el sol·licitant sigui un particular, s'indica també la taxa que haurà d'abonar i on. La persona sol·licitant haurà de presentar el rebut de pagament el dia acordat a la instal·lació concedida per a poder-la utilitzar.
Silenci administratiu
Amb caràcter general, les sol·licituds presentades, un cop finalitzat el termini per resoldre sense que s'hagi dictat i notificat la resolució expressa pertinent, s'entenen desestimades per silenci administratiu llevat normativa específica municipal que estableixi un règim diferent.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu
Altra informació d'interès
Informació actualitzada el dia 28/11/2022
Comparteix aquest contingut
